Če morda kdo to vprašanje ne razume najbolje, bom na kratko razložila na primeru.
Plačljivo oglaševanje pomeni plačevati Googlu ali Facebooku, da poskušate doseči želene rezultate. Večinoma gre za kratkoročni učinek. Ko ukinete plačevanje, to drastično vpliva tudi na uspešnost rezultatov.
Organski doseg pa je tek na dolge proge. Vendar je njegov učinek tudi dolgotrajen. Konsistentno in ažurno pripravljati vsebine, skrbeti za optimizacijo vaše spletne strani in vzpostaviti odnose z vašo ciljno publiko.
Kaj je potem prava izbira?
Vsaka odločitev je dejansko prava. Odvisno pa je od tega koliko sredstev imate na voljo in kakšni so vaši cilji. Najboljša je v bistvu kombinacija obojega: plačljivo oglaševanje in organski doseg. Dejstvo je, da živimo v časih, ko so digitalni kanali postali zelo pomembni. Po raziskavah naj bi stranke že 90 % nakupne poti opravile same na spletu (Salesforce, 2019). Na podlagi česa? Informacij, vsebin, ki so jim na voljo na vaših digitalnih kanalih.
Pravo vprašanje je torej – ali imate tiste vsebine, ki jih vaše potencialne stranke iščejo in pričakujejo na vaših digitalnih kanalih?
Bodimo odkriti – le en klik stran jih lahko najdejo pri vaši konkurenci. Toliko v razmislek …
Kje začeti?
Pri vsebinah. Tudi, če boste Googlu in Facebooku namenjali denar, vam ta kaj dosti izplena ne bo prinesel, če boste poudarjali le “kupite, kupite, kupite, …”. Stranke so tega že pošteno naveličane. Želijo, da jih izobrazite in predstavite rešitve za njihove težave.
Kako naprej?
Z veseljem vam pomagam pri vsebinskem marketingu, s katerim izboljšate vaš organski doseg. Pri plačljivem pa le občasno 😉 Naše sodelovanje temelji na 4 preprostih korakih. Tako vam prihranim čas, da se lahko vi resnično posvetite vašemu poslu in (potencialnim) strankam. Preverite kdaj lahko začnemo – tukaj.
Avtor: Mojca Baraga