O meni

Mojca Baraga, specialistka za marketing

V več kot 13 letih delovanja v svetu marketinga, ki sem ga spoznavala v različnih vlogah, tako na strani agencije za direktni marketing, kot tudi naročnikov, danes pomagam podjetjem pri VSEBINSKEM MARKETINGU.

Podjetjem pomagam, da za njihove obstoječe digitalne kanale ustvarjam dragocene vsebine, ki jih povezujejo s (potencialnimi) strankami. Ustvarjam vsebine, ki poudarijo njihove temeljne vrednote, prednosti in izboljšujejo njihovo predstavitev na digitalnih kanalih.

Verjamem, da vsebina gradi odnose.
Uživam v pripravi prilagojenih vsebin, ki dosežejo ciljno občinstvo in vzbudijo njihovo zanimanje. Imam dragocene veščine kreiranja vsebin za spletne strani, družabna omrežja in e-mail marketing.

Z vrednotami katere živim in v katere verjamem, da so bistvo uspešnega poslovnega sodelovanja, želim utrditi in razvijati svojo dejavnost naprej:

Vrednote

Zakaj SOS marketing

Ko sem na eni točki sama začutila preobremenjenost z aktivnostmi, ki sem jih opravljala kot zaposlena v marketingu, sem si zaželela, da bi imela kakšen “SOS” gumb, ki bi mi lahko pomagal pri delu.

Takrat me je prešinila ideja o SOS marketingu, ki bi lahko pomagal drugim podjetjem pri marketinških aktivnostih.

Tako je v meni začela rasti želja po samostojni poti. Tiste marketinške aktivnosti, ki sem jih pri svojem delu imela najraje, sedaj nudim podjetjem kot popolno asistenco na njihovih digitalnih kanalih: predvsem pisanje različnih vsebin, oblikovanje vizualov, objave na družbenih omrežjih, priprava e-mail marketinga ali rednih e-novic, … 

Najlažje se vživim v ciljne kupce podjetij, ki izhajajo tistih dejavnosti, ki so tudi meni blizu (prosti čas, avtomobilizem, moda, kozmetika, lifestyle, poslovno ali osebnostno svetovanje, izobraževanja, marketing za B2B dejavnosti, …). Najraje pomagam manjšim podjetjem, ki se dejansko zavedajo pomena  digitalnih kanalov, vendar se soočajo s pomankanjem časa, znanja ali kadra, ki bi skrbel za ta del.

Ali potrebujete zanesljivega partnerja za vaše vsebine na digitalnih kanalih? Spoznajmo se in preverimo sinergije naše nove poslovne poti 🙂