Ali ste vedeli, da današnji potrošniki kar 90 % nakupne poti opravijo sami, preko informacij, ki jih najdejo na spletu?
To je sicer podatek iz raziskave Salesforce, vendar dejstvo je, da potrošniki postajamo vse bolj informirani, iščemo kvalitetno vsebino in radi ignoriramo klasične oglase. Torej vprašajte se ali potencialnim strankam zagotavljate vsebine, ki jih iščejo?
Zakaj pravijo da je vsebina kralj
Vsebina gradi odnose. Brez vsebine je praktično nemogoče uporabljati današnje digitalne kanale. Vsebina je tista, ki poganja vhodni (inbound) marketing. To pomeni, da z relevantno in konstantno vsebino vzbujamo zanimanje kupcev na različnih stopnjah nakupnega procesa – na družbenih omrežjih, blogih, e-novicah, e-knjigah in optimizacijo strani za iskalnike (SEO), … To so potencialni kupci, s katerimi imamo veliko možnosti za vzpostavitev dialoga preko digitalnih kanalov.
Kaj je vsebinski marketing
Vsebinski marketing temelji na relevantnih in koristnih vsebinah, s ciljem, da privabimo in zadržimo uporabnike. Je umetnost komuniciranja s (potencialnimi) strankami brez neposredne prodaje.
Vsebini dodamo vrednost s podporo vizualnih elementov, saj si ljudje lažje zapomnimo informacije, ki so združene skupaj z ustreznimi slikami ali drugimi vizuali.
Na kratko bi vsebinski marketing lahko povzeli kot formulo:
Vsebinski marketing = relevantna vsebina + vizualni elementi
Zakaj potrebujete vsebinski marketing
V trenutni digitalni dobi je vsebinski marketing nekaj, kar dokazano prinaša neustavljiv uspeh. Digitalni kanali so v fazi spodbude in raziskovanja ključni pri današnjih nakupnih odločitvah, kar je dokazala tudi slovenska raziskava IPROMa in Valicona, v letu 2020 – Nakupna pot v novi resničnosti spremenjena in močno odvisna od interneta.
Potrošnikov ne zanimajo več naši produkti/storitve, ampak iščejo rešitve za svoje probleme – hočejo, da jih izobrazimo. To pomeni, da je potrebno konstantno ustvarjati dobro vsebino na digitalnih kanalih, kar pa je eden izmed največjih izzivov podjetij.
Kaj pridobite z vsebinskim marketingom?
Vsebinski marketing ima pomembno vlogo, saj gre za konsistentno načrtovanje, ustvarjanje in deljenje koristne vsebine za vaše potencialne stranke, z namenom, da jim olajšate nakupno odločitev. Ko potencialne stranke iščejo rešitve za svoje težave, posredno spoznajo vaše izdelke in storitve.
S podporo vsebinskega marketinga:
- Pomagate strankam, da se povežejo z vašo blagovno znamko
- Gradite zaupanje in odnos z dobro vsebino
- Spodbujate potencialne stranke k nakupu
- Si razširite bazo vaših potencialnih strank
- Posledično izboljšate prodajne rezultate.
SOS marketing vam nudi popolno asistenco pri vaših vsebinah in objavah na vaših digitalnih kanalih. Pri načrtovanju vsebin in aktivnosti se osredotočimo na vaše ciljne skupine, blagovno znamko, marketinška izhodišča in želje.
V SOS paketih mesečno tudi spremljamo napredek preko analitike digitalnih kanalov in na tak način pridobivamo dragocene povratne informacije za nadaljnje aktivnosti.