Ghostwriting – kaj je to?

Kot uporabniki lahko zasledimo, da kar nekaj spletnih mest ali družbenih omrežjih ni redno ažuriranih. Zadnja blog objava je bila pred nekaj meseci ali celo pred letom dni. Zadnja objava na Facebook strani, LinkedIn-u ali Instagramu že nekaj tednov nazaj.

Za kreiranje kvalitetnih vsebin si je potrebno čas, imeti izkušnje s pisanjem in navdih, ki pritegne bralce.

 

Vsebinski marketing ali ‘content marketing’ – ali je to ‘ghostwriting’?

Vsebinski marketing je sicer marketinška tehnika za ustvarjanje in deljenje koristnih vsebin z namenom, da pritegnemo določeno ciljno skupino strank in jih pripravimo do želenega sodelovanja. Glavni cilj vsebinskega marketinga je pritegniti potencialne stranke in jih spremenite v naše stranke oz. jih spodbuditi k ponovnemu nakupu.

Pred kratkim pa sem zasledila izraz ‘ghostwriting’, ki pomeni, da za naročnika pripravljaš različne prispevke oziroma oblike besedil. Vse od strokovnih vsebin in člankov, blogov in drugih objav. Tukaj direktno ne gre za marketinško tehniko, je pa lahko z njo tudi povezana.

 

Kdo je ‘ghostwriter’?

Zasledila sem pojem ‘ghostwriter’ in spoznala, da sem to dejansko tudi jaz, saj za svoje naročnike pripravljam vsebine za spletne strani, blog objave, družbena omrežja in e-mail marketing.

Vživim se v vlogo naročnika, njihovo zgodbo, blagovno znamko, slog pisanja, izdelke in/ali storitve. Je pa res, da imam pri tem tudi v mislih njihovo ciljno publiko. Saj ne le, da skrbim za ažurnost njihovih digitalnih kanalov, ampak tudi spodbujam potencialne stranke k nakupu oziroma s koristnimi vsebinami pritegnem njihovo pozornost, da se morda kasneje lažje odločijo za nakup.

Vendar dejansko nihče ne zasluti, da je vsebine in objave pripravil nekdo drug, v njihovem imenu. Zato je to res nekakšno ‘skrivno in skrivnostno pisanje’ kot ‘duh’. Za naročnika pa mislim, da sem bolj ‘angel varuh’ kot ‘duh’ 😉

 

Ali potrebujete ‘ghoswriterja’?

S pripravo vedno novih vsebin, kreativnih idej za pisanje in objavami za moje naročnike mi nikoli ni dolgčas. To tudi najraje počnem. Nekaterim pa je to v breme, za to nimajo časa ali oseb, ki bi to znale pripravljati. 

Priznam, da pa pri pripravi vsebin za moje digitalne kanale večkrat odlašam. Ja kovačeva kobila je res vedno bosa 😊

Če potrebujete tudi vi pomoč za osvežitev vsebin na vaših digitalnih kanalih ali pri pripravi PR člankov, predlagam, da ne oklevate in izkoristite to neprecenljivo storitev 😊

Moj kontakt najdete tukaj.

Print Friendly, PDF & Email