E-mail marketing: 10 korakov za uspešno vzpostavitev

Vsaka pot se začne s prvim korakom. Tako je tudi pri vzpostavitvi e-mail marketinga kot kanala za vaše marketinške aktivnosti. Če se ga želimo lotiti na pravi način in biti pri tem uspešni, moramo slediti določenim korakom.  V svoji karieri sem že osvojila veliko korakov katerim sem sledila pri izvajanju in vzpostavitvi e-mail marketinga za …

E-mail marketing: 10 korakov za uspešno vzpostavitev Read More »

Email marketing: zakaj ga zagovarjam pred družbenimi omrežji

Družbena omrežja so postala stalnica našega vsakdana, da smo v stiku s prijatelji, znanci, sledimo svojim idolom in idealom, … Vendar so »družbena« ali »socialna« ali »družabna« omrežja namenoma tako poimenovana, saj je njihov prvotni namen zabava, ohranjanje stikov, na nek način virtualno druženje. Tudi sama jih rada uporabljam tako za zasebne, še raje pa …

Email marketing: zakaj ga zagovarjam pred družbenimi omrežji Read More »

Vsebinski marketing: zakaj je tako pomemben?

Ali ste vedeli, da današnji potrošniki kar 90 % nakupne poti opravijo sami, preko informacij, ki jih najdejo na spletu? To je sicer podatek iz raziskave Salesforce, vendar dejstvo je, da potrošniki postajamo vse bolj informirani, iščemo kvalitetno vsebino in radi ignoriramo klasične oglase. Torej vprašajte se ali potencialnim strankam zagotavljate vsebine, ki jih iščejo? …

Vsebinski marketing: zakaj je tako pomemben? Read More »

Spletno oglaševanje: plačljivo oglaševanje ali organski doseg?

Če morda kdo to vprašanje ne razume najbolje, bom na kratko razložila na primeru. Plačljivo oglaševanje pomeni plačevati Googlu ali Facebooku, da poskušate doseči želene rezultate. Večinoma gre za kratkoročni učinek. Ko ukinete plačevanje, to drastično vpliva tudi na uspešnost rezultatov. Organski doseg pa je tek na dolge proge. Vendar je njegov učinek tudi dolgotrajen. …

Spletno oglaševanje: plačljivo oglaševanje ali organski doseg? Read More »